Jobbar

Ikväll jobbar jag kväll, vilket är väldigt logiskt då det är svårt att jobba dag då det faktiskt är kväll ... :P

16.00-21.30
Under dessa timmar har jag 15 besök, plus en liten fikarast...  Jag går ensamturen vilket är riktigt skönt! man vandrar runt för sig själv till alla man ska till, ingen annan man måste prata med på vägen, man bryr sig bara om sig själv och gör det man ska göra... fruktansvärt soft !

Just nu väntar jag på att få gå till mitt sista besök, vilket blir kl 21.00..  så jag har en 30min lång lucka nu .. men jag klagar inte så länge det finns en dator med tillgång till internet i närheten =)

Jag är ledig onsdag, torsdag, men sen jobbar jag heeeela helgen.

På söndag beger jag mig upp till Örebro igen, och då stannar jag för gott ! Kommer dock upp sent, bussen här ifrån avgår 20.20, så jag är uppe vid 21.50 tiden.
Mulle hänger med upp då --- hon ville shoppa med mig på måndag.

På måndag händer det mycket saker:
jag och mulle ska gå på stan, sen någon gång efter att Joakim skrivit klart sin tenta ska han komma in till stan med kaffe filter (för han har gjort slut på alla mina, samt att han lovade attt jag skulle få av honom, samt att farmor och farfar kommer på eftermiddagen sen och vill ha kaffe)
Som sagt, han ska lämna kaffe filter, sen ska jag och mulle kolla klart på stan, sen hem, koka kaffe, sen kommer farmor och farfar till mig. vi fikar, sen tar de med sig mulle hem. å sen ska jag träffa Joakim.

Men det ska nog gå bra alltihop.

BAH ! vill ha måndag nu, eller åtminstånde söndag... vill få komma upp till Örebro, vill få sova i min egen säng, vill få vandra runt på gatorna i örebro, vill träffa joakim, vill träffa kompisarna och ALLT annat som jag gillar med örebro vill jag göra ! vill till örebro nu nu nu nu nu !




Å HÖR SEN !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0