1:a December

Nu är det december, årets sista månad.. vi går nu in på slutspurten av stockholmsåret -08.. haha!

Idag har jag vart tillbaka i skolan, men oturligt nog så missade jag en föreläsning.. ! vi fick reda på den precis innan vi stack ut på praktik, det var en omändring i schemat.. men jag hade ju glömt skriva upp det.. så när jag kom till skolan kl 11.00 så kom resten av klassen ut från ett klassrum.. TYPISKT ! men men, jag får skriva om det jag missa hemma, och lämna in skriftligt.
Skönt att vara tillbaka med kortare dagar igen, och inte så tidiga mornar!

När Joakim åkte in till stan för att repa åkte jag in till stan en sväng för att kolla runt. jag hittade första julklappen till Joakim. 4 t-shits från jack & jones. rea-bord. så de kostade bara 50kr styck. så bra ! billigt, men ändå bra material. Men mer julklappar ska de bli till honom ! :)

Sen gick jag till ica, och stötte på Emmam :D Så vi gick runt å släpade på våra tunga korgar en sväng.. sen tog vi bussen hem ihop å snackade om kommande helg !

Det ska bli så fruktansvärt kul ! ! jeeeeeeeeeeeeeeeeeej !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0