hej då 2008

jag vet inte om jag kommer hinna eller ens ha möjlighet att skriva i bloggen mer detta år. detta år är ju snart slut. -08 året, sthlms året är snart slut och -09 börjar snart.
Jag är ledsen att det har blivit lite skrivandes här den senaste tiden, men tiden har försvunnit så enormt fort !

Jag fick i alla fall VG på båda de kurser som jag avslutade nu (social omsorg och omvårdnad).

Idag åker jag hem till Mariestad och börjar julstressen och julfirandet.. min första jul blir den 22:a, nästa den 24:e, nästa den 25:e och den sista blir 26:e med Joakim uppe i stockholm.. Jag är så nyfiken på vad han hittar på till mig !

För att utvärdera året 2008, så måste jag ju rabbla upp lite av de saker som har hänt.
relation/kontakt:
-hånglade med den där, jag tror han hette adrian på kåren
- i februari någon gång så följde jag med den där snubben robert hem från kåren
- hånglade med ett slemmo på back stage
-följde med tommy hem från satin
-jim kom hem till mig
-träffade joakim 30/6
-emil flyttade ut i juli

utbildning/jobb:
-läste natur b på distans (januari)
-började usk:a utbildningen (mars)
-sommarjobbade i örebro och mariestad

sex:
-hade sex i badsjön strax utanför örebro mitt i natten (med joakim)
-hade sex på Mollies studsmatta hemma hos mamma (mariestad) (också joakim)
-hade sex i badrummet hos joakims pappa

å massa mer sexställen .. haha, men de där var de mest "vågade" ställena


så, för att utvärdera mitt år 2008, så vill jag säga att det har varit ett efter omständigheterna bra år. mött mycket nytt folk, fått leva galna singellivet igen som jag inte hade gjort på så många år, bo själ, hittat en ny partner. skaffat mig mycket kunskap inom mitt framtida yrke som undersköterska.
men mest av allt kommer jag nog komma ihåg sommaren, det var bland den bästa sommaren i mitt liv !

Tack för mig 2008, vi ses igen 2009.

God jul och gott nytt år, fortsätt att läsa min blogg !

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

I BADRUMMET?! Hahahhaha! Fast jag är dock inte förvånad :P Och jag som var så glatt ovetandes haha

2008-12-19 @ 17:14:27
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0