Flitig dag idag

Idag har jag verkligen varit flitig. Jag klev ur sängen halv elva efter att ha läst bok sedan kl halv nio ungefär. Det var hungern som slet mig från den varma sängen och den bra boken. Sedan satte jag mig vid datorn, åt frukost och började arbeta på dagens skolarbete. Jag har jobbat undan det jag missade i måndags och det som var till imorgon. Samt att jag har diskat och skurat spisen mycket noga !
Väldigt flitig dag!

Kl 16 ska jag bege mig in mot stan, kl 17 öppnar knuffens drop in tid, jag vill vara på plats i god tid!

Imorgon har jag skola mellan 8.30-14.00 sen beger vi oss till stockholm ca 16.00 !

JEJ !

Kommentarer
Postat av: Tessy

vad bra du har blivit på att uppdatera, yay! fortsätt så :D

2008-12-04 @ 15:28:43

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0