snart helg !

Jag har fått en fråga om vad Fictional me spelar för typ av musik, vilken stil de är... De spelar rock, men influenser av prograsiv rock... typ det..

Idag är det torsdag, min lediga dag.. fast ja måste iof plugga till provet jag har imorgon..

Imorgon är det fredag, då är det glöggfesten ! :)
Men på lördag, vad händer då? är planerna vi hade om tjejkväll helt bortspolade? Jag å Emma satt uppe i stockholm och pratade om luciafirandet med tjejgänget. hur mycket vi såg fram emot det, vart som var bäst att vara osv.. men så fick vi besked av tessy att det var avblåst ... hemskt tråkigt !

Idag ska jag ner en sväng och träffa laxen, vi har inte hunnit ses så mycket nu de senaste.. jag har haft fullt upp med skola, och hon med jobb .. men nu äntligen ska vi lyckas !

Bara en liten julklapp kvar, vad ska jag ge? 300kr, till Joakim.. svårt ... kläder har jag redan köpt, så inget mer av det... jag vill ge bort något kul nu, men kommer inte på något.. =(


vilka av er ska med på glöggfesten imorgon ?

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Så det blir en glöggfest? Jag hörde från A att folk verkade opeppade på den och att han ändå inte hade pengar. Jag får helt enkelt se vad som händer. Det hade ju varit roligt att gå på den och träffa er igen precis som förra helgen haha. Kram

2008-12-11 @ 17:02:00
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0