tjo !



I fredags hade jag prov i omsorgskursen. Det var inte direkt svårt prov. Men det är svårt att veta om innehållet i den långa texten man skrev är bra.. Jag vill ha åtminstånde VG i kursen !
Nu är det inte långt kvar i skolan, bara ett prov på måndag, sedan är det en uppföljning på tisdag. Onsdag och Torsdag är betygssamtal.
På torsdag nästa vecka, den 18/12 åker Joakim upp till stockholm på förmiddagen.. Då kommer vi att vara ifrån varandra ända till den 26/12.. Det känns som en väldigt lång tid ! Vi har nästan aldrig varit ifrån varandra så länge sedan vi träffades i sommar.

Jag åt lunch med Joakimtvå dagar i rad denna vecka.. både torsdag och fredag :)

I fredags kväll var det glöggfesten hos Alex. Det var roligt, vart lite full, men hade kunnat bli bra mycket fullare ! men jag åkte hem innan jag han göra större skada av den saken.. haha.. var så trött också, så vi drog innan elva jag och joakim.
Lördag, då var det fira jessica som gällde.. Jag bjöd henne på maten på kinamuren. Jag jessica, tessy och emma satt vi där och frossa i buffén. mycket snack och mycket kul. sen åkte vi hem till jessica och tessy, men då var jag lite för osocial.. hade fått för mycket mat. så jag hade så ont i magen.. jag åkte hem ganska snart, då jag insåg att jag inte skulle bli av med det onda på ett bra tag.
Väl hemma satte sig jag och Joakim och såg på film, Wall- E . Den var verkligen jätte söt film, och lite små skoj :) haha !

Söndag, plugg på universitetsbiblioteket. jag pluggade prov och han tenta. sen nu så håller vi på att tvättar och lagar mat. sen blir det hem till mig och kolla på antingen "the green mile", eller "a beautiful mind"... får se vilken vi bestämmer oss för.

Jahapp, då var typ denna vecka slut nu då... veckorna går så otroligt fort nu för tiden ! det är bara 10 dagar kvar till jul nu! redan 3:e advent idag ! ! !

mmm, maten börjar lukta gott.. det blir kyckling marengo idag !

Tack för denna helgen !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0