Nya händelser att prata om...

Har jag berättat om killen jag träffade på Satin? jo, de e en gammal nyhet, de vet ni redan om...

Över till den nya nyheten =)

I en veckas tid nu har jag snackat med en kille på msn som pluggar här i örebro, men kommer från sthlm. Igår kom han tillbaka till Örebro från sthlm.
Å vi beslöt oss för att ses...

Men vad krångligt de vart.

Jag missade bussen jag skulle ta in till stan från laxen, han missade bussen med någon minut för att hans buss var försenad.
Så jag gick till 12:ans busskur vid universitetet och väntade där, och han började gå från stationen och dit.

I busskuren fick jag sällskap av Hiren som bara råkade vara där samtidigt..


Sen så efter en halvtimme , 40 min så kom han gåendes... jag fick sms:et "jag ser dig nu". en aning pirrigt!
Men så kom han fram, vi kramade om varann, började prata lite å så om diverse.
Vi tog bussen sista biten till grankotten..

Vi skulle se på film, men de tog ett tag att få igång någon eftersom hans dator inte var samarbetsvänlig..
Men tids nog gick det.

Vi satt och tittade på filmen, och när det inte var mycket kvar av filmen hade vi äntligen tagit mod till oss =P

Det slutade med att jag stannade där hela natten, vi sov inte en blund! De var inte lönt då jag skulle upp och jobba kl 7 på morgonen..

Vi låg och pratade hela natten om dittan och dattan.


MYCKET trevligt må jag säga att det var!


Ska absolut träffa honom igen, Joakim, Sebastian, Nathanael Hallström :)





Idag på jobbet gick det rätt bra, men var bra trött... på lunchen somnade jag till! haha! bara sådär!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0