En STOR pik till vuxenlivet..

var tog all spontanitiet vägen? VA?!?!?!??!?!
Det är nog det största och dummaste felet med det så kallade vuxenlivet..
Idag när jag satt på bussen på väg från mig och hem till Joakim så tänkte jag tillbaka på gymnasietiden, då vi fortfarande var unga ;P
Jag kommer ihåg gången jag och Jessica skulle plugga till geografi-prov men hon halade fram en spritflaska istället och söp sig full och sprang runt i korridorerna på Hjälmare hus.. HAHA !
Eller då jag och Tina gick flera flera timmar runt runt i stan på kvällen, allt för att slippa åka hem till tanterna vi bodde hos och att vi inte ville kvällen skulle ta slut. vi hade så mycket att prata om!
Eller då Renée tältade på mitt golv i en vecka, bara för att hon kände för det. Vi låg och pratade varje kväll till sent på kvällen.

Gamla goa' minnen absolut!

Synd att man inte hinner vara så spontan längre, man har för mycket måsten nu för tiden!


Ikväll blir det i alla fall middag på "Grekiska Kolgrillsbaren" tillsammans med Joakim, Tony, Jakob, Alex och Emma.. Så ikväll får du allt träffa mig Emma ;P
Sen har vi ordnat så att Emma kommer bo hos mig och Joakim hos Joakims pappa när vi är i stockholm nästa helg (5-7dec)


mmm, jag är verkligen hungrig och sugen på grekiskt nu, kan inte tiden gå fortare?? klockan är bara 16.16
vi ska inte vara där och äta förrän kl 18.00

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha äntligen fick jag träffa dig! Tack för ikväll! =D

2008-11-26 @ 20:21:45
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

Åh, det har du så rätt i. :) Jag saknar våra promenader. :D

2008-11-29 @ 22:34:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0