känslan av söndag :(

Jag är lite slö i mitt uppdaterande här, jag ursäktar för det.. Det är bara det att jag upptäckt det roliga med bdb just nu, så jag lägger ner större intresse för det just nu.. så ni kan ju alltid checka in mig där :) har bytt namn från myhol till my01. (på bdb)

känner mig vissen idag, inte på det normala sjukdomsviset, inte krasslig alltså.. utan vissen psykiskt. känns som söndag idag, allt är grått och mörkt och TRIST! å ni borde veta vid det här laget hur jag känner mig ibland på söndagar, jo, jävligt ledsen!

Träffade Emil en sväng igår hemma hos mig, han skulle hämta sina vinterdäck till bilen. Jag fick min födelsedagspresent av honom också. Kommer lägga upp en bild på den på bdb senare...
Men hur som hellst.. vi har verkligen ingenting att snacka om längre han å ja.. eller så var han bara trött efter jobbet ? (han hade inte hunnit äta lunch på jobbet).. men samtalet gick segt, fanns liksom inget å säga.. det känns lite skumt med tanke på vårt långa förflutna och att de inte var så himla längesedan han flyttade ut.. trodde jag skulle vara besviken över att det har blivit så... men det är jag faktiskt inte. jag har gått vidare helt enkelt, har gått till nästa kapitel i mitt liv..!

det kapitlet heter Plugg, Joakim och framtid?

tyvärr, ni kommer inte få ut ngt vettigare av mig denna bloggomgång.. söndagskänslan är för påtaglig för det :(

Kommentarer
Postat av: Lina

vad fick du? (tänkte fråga fick du XXXXX? haha det var nästan att jag kanske försa mig. Jag var me han å köpte en grej nämligen)

2008-11-05 @ 18:48:07
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

japp den är lite speciell, så han sa att jg skulle berätta för dig hehe, hör av dig på msn =D

2008-11-05 @ 21:05:41
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

NU BLIR JAG NYFIKEN PÅ DIN PRESENT. Och jag får inte se den ännu... :( Hoppas att det känns bättre idag, söndagskänslor ska du inte ha. Vi kan byta bdb om du vill. Enligt min så har jag inga söndagar. Eller jag har dom på kalendern, men inga datum står under den, heh.. :)

2008-11-06 @ 09:51:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0