Då var det passerat.

Jahapp, då var 20-årsdagen över.

Det vart en bra dag, fika på stan med en hop av vänner och mysig middag på kvällen med min Joakim. På stan gick vi till en leksaksaffär för att leta efter något som vi kunde använda till kvällens maskerad. Jag hittade en Svart häxhatt och svart naglack och läppstift. Sen hittade jag även årets första julklapp! Så trots att det var min födelsedag, så tänkte jag ändå på andra..
Jag köpte födelsedagspresent och en julklapp till Marlén. Hon önskar sig alltid disneyfilmer, så i år får hon "Basil mus" och "101 dalmatiner" (specialutgåva).

Vi gick även till systemet, min allra första gång då jag är den som får köpa. Jag köpte ett rosévin och två Staropromen (öl). Idag ska jag dit igen, måste hitta något gott att dricka ikväll !

Ikväll ska jag vara utklädd till en häxa. Jag ska ha en svart långklänning på mig, svart häxhatt, svarta naglar .. sedan har jag svårt att bestämma mig för om jag ska ha knallröda eller svarta läppar... Men det löser sig :P

Idag ska jag och Joakim ner på stan, vi ska hitta lite grejer till hans utklädnad. Vi har redan kommit på vad han ska ha, men vi behöver inhandla lite saker till detta.



Igår kom den första snön, på min födelsedag kom den första snön :) På något vis kände jag redan det på mig att den skulle komma. För det var så kallt ute, och att den har kommit på min födelsedag eller innan min födelsedag några år i rad nu.


Nej, nu har jag tänkt att bege mig över till  min lägehet. hämta lite saker som jag behöver. Sen tänkte jag kolla om jag möjligtvis kan lyckas ladda över lite kort från min kamera till datorn så jag kan börja lägga upp dem på Bdb.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0