Måndagar ÄR jobbiga!

Dagen startade extremt dåligt, men visst det löste sig.. Jag vaknade vid halv åtta med tanken att Nea skulle plocka upp mig vid åtta så vi kunde åka till skolan (jag sov hon Joakim i natt). Men, när jag vaknade så såg jag ett sms som var från Nea där det stod att hon inte kunde gå till skolan idag pga migrän..
Jag blev helt stressad och totalt förvirrad.. jag skulle ju komma försent nu eftersom jag började halv 9. och idag var en viktig skoldag, 2 uppföljningar (muntliga gruppdiskussioner, typ som prov).. men det löste sig, fick låna hennes bil!
Men innan hon sa det var jag helt förtvivlad.


I helgen har det varit bra, fredag bio, lördag fest hos mig, söndag "lugn" dag.. (om ni fattar vad jag menar ;)

Snart har jag avklarat 2 kurser och 2 nya kommer snart starta. Bara denna vecka kvar med plugg, nästa e det mest utvärderingar och betygsnack. Soft!


Nu sitter jag och väntar på att Joakim ska komma hem, repdag som vanligt .. De repar alltid måndagar och torsdagar..


Jisses, för en gångs skull har jag ingen aning om vad jag ska skriva.. Känns mycket skumt eftersom de flesta av mina bloggar brukar bli rätt långa.. men men. en kort kan ju vara bra för er ibland också, så era ögon får vila :P




Ps. Ngn av er måste sluta tänka på mig då och då... för jag har en väldigt väldigt jobbig hicka! Det kommer bara ett hick lite då och då under dagen Ds.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0