Min blogg är min dagbok

Min blogg är inte censurerad, vilket betyder att det jag inte skriver här skriver jag heller ingen annanstan i skymundan för folk. Min blogg är min dagbok. Anledningen att ni personer som har adressen till min blogg faktiskt har fått adressen är att jag tycker ni har gjort er förtjänt av det förtroendet.

Jag har också beslutat att Joakim inte kommer få ha tillgång till min blogg. Men jag kommer göra som jag har gjort förut. Ibland berättar jag för honom vad jag har skrivit osv i bloggen, då jag vill berätta om det. På så vis anser jag att jag bortfocuserar nyfikenheten från självaste bloggen. För om man bara vet att sin partner har en hemlig blogg, så blir man ju nyfiken och försöker ta reda på den.. det skulle i alla fall jag göra. Så därför berättar jag emellanåt vad jag skriver om för att nyfikenheten inte ska bli så jobbig att han uppsöker den på riktigt.

Idag fyller jag år, 20 år, "systembolag".

Idag blev jag väckt av Joakim med en puss och så fick jag ett paket. I paketet låg en cd-skiva med gruppen "Daughtry".
Sen blev det mysig frukost och dusch.

I skolan fick jag många grattulationer av klasskamraterna. Och min mobil har gått på högvarv. Men det finns fortfarande folk som jag förväntade mig att få sms ifrån som ännu inte har skickat..

ex. Pappa, Marlén, Louise, Emil (eftersom han faktiskt ringde och frågade vad jag önskade mig häromdagen).

När jag kom hem ifrån skolan så väntade en ny överraskning innanför dörren :)
Där stod en blombukett inslagen. Jättefina blommor ! Med ett kort där det stod "Grattis på 20-årsdagen älskling. Massa pussar till dig!"

Ikväll blir det god middag och en god efterrätt med jordgubbar och annan god frukt och lite glass.


Snart ska jag in till stan och fika med Jessica, Tessy, Emma och Anna. Ska bli trevligt!



Än så länge har det varit en bra födelsedag !




Det finns bara en liten sak som ligger och gnager mig i bakhuvudet, en tanke. Den tanken är "varför är han inte kär i mig än?". Det är en fråga som varken jag eller han har svar på, och det på något konstigt vis gör mig lite ledsen.
Jag är verkligen superglad över att han är så mysig och snäll och underbar mot mig. Han ser verkligen glad ut av mig. Det borde väl egenltigen räcka för mig.. men jag vill höra det, jag vill veta att det verkligen är så.. Men han vet inte om han är det ännu..
Då blir jag rädd och tror att det ska gå som det gick för hans ex Eva... När hon sa "jag älskar dig" så kunde han inte besvara det, för han var inte ens kär i henne.. då gjorde han slut.. jag är rädd att det ska hända mig med!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0