Torsdag

Humör: inget vidare
Känsla: känslan av tristness
Musik: alter bridge-broken wings

Har: Tråkigt
Ska: Snart sätta min breda bak i tv-soffan och inte flytta mig därifrån förrän joakim kommer hem.
Borde:
Vill: Hitta på något

Hiss: Äntligen fredag imorgon !
Diss: Att jag har tråkigt och är ensam just nu !
Längtan: Efter att umgås mer med folk
Önskan: Att Joakim vore här
Undran: Vad är det som händer med oss alla?


Okej, jag gör det här för att alla andra gör det här nu..


Idag har jag vart nere på stan sen 11. Jag träffade Tessa och gick till "Bara vara" för en fika (macka för min del). Hon och hennes Stefan har det jobbigt just nu. Han funderar på att göra slut.. Så vi snackade en hel del igår i telefon hon och jag, och en hel del på "Bara vara" idag. Sen förljde jag henne till tåget, hon ska hem till sin mamma och pappa över helgen så Stefan får tänka i lugn och ro på vad han vill med dem.

Sen så gick jag på stan en sväng, kände för att köpa mig en sjal. Jag hittade en snygg en, svart och grå. Fin e den iaf. Sen så hittade jag även en svart kavaj-jacka som jag ska börja ha på mig ute nu, eftersom det är så fruktansvärt kallt !

Nu sitter jag ensam i Joakims lägenhet, han är iväg och repar som vanligt på torsdagar...


Är det bestämt att vi tjejer ska umgås på lördag eller inte? jag fattar ingenting.. jag vet att vi har pratat om det, men har inte hört ngt mer om det sen.. Vill ngn vara vänlig å säga vad det e som gäller?

Kommentarer
Postat av: TinA

Och jag fortsätter med att sno din såndär lista som alla andra redan tydligen gör. :P

2008-10-23 @ 20:03:22
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0