Onsdag

Det är mycket gullig av er att ni hejjar på mig, att ni ger mig små tips och kommentarer. Men tro mig, jag försöker verkligen med allt de jobbigaste dagarna! äter allt som är nyttigt, äpplen, massa grönsaker osv, men ingenting mättar mig när jag ar mina värsta dagar.
Som tur e kommer de inte så ofta.

Idag har jag vart i skolan i typ 15min.. Fick betygen i de två kurserna jag just har avslutat, det var G i "människan socialt och kulturellt" och VG i "medicinsk grundkurs". Jag visste att jag bara skulle få G i den kursen, eftersom jag valde att inte göra extrauppgiften som man var tvungen att göra om man ville ha högre betyg. Men när vi sitter där å pratar så säger hon hur nära jag var att nå VG, att jag var på VG nivå, men hon kunde inte sätta det eftersom jag inte gjorde uppgiften.. Sånna stunder är bra sura, men, jag får bita i det sura äpplet och skylla mig själv.. För jag valde det.

I helgen som var blev jag firad av mamma, inge, mormor och moster.. har jag sagt det redan? seriöst, jag börjar bli senil! men men, hur som helst. Fick min alldeles egna digitalkamera ! =D Så nu ska här fotas för fullt, så min bilddagbok lär nog bli lite roligare än vad den har varit..

I helgen som kommer ska jag bli firad utav Marlén&Erik, Pappa&Becca, farmor&farfar, Mollie. De kommer hit på lördag och firar mig, sen blir Mollit kvar här till på tisdag, för hon har ju lov nu.


Jag är ledig fram till måndag, väldigt skönt, men samtidigt... vad sjutton ska jag göra?
Om någon annan är ledig någon dag mitt på dagen, tveka inte att höra av er.



Jessica, måste bara förvarna.. Jag och Mollie ska gå och se High school musical 3. Hon vill det så gärna. (hata mig inte för det!)

Hum... Jag sitter och grubblar över jul, hur jag och Joakim ska lösa vår jul, om vi ens kommer kunna ses något över jul.. Vore ju kul, för jag har inte fått fira jul med någon kille förut. Å det är så orättvist och jobbigt när man ser Marlén sitta där med sin Erik och man ser Emelie sitta där med sin kille (hon som förövrigt ska få barn i april, ((min äldsta kusin))), vem vet, snart kanske min yngsta kusin Evelina också drar med sig en kille. Och jag min stackare sitter utan.. fast jag har en kille... det är så orättvist ! !

Men jag hoppas att vi kan försöka lösa det på något vis. Annars kommer det vara 33mil emellan oss =(



FAN ! nu kom jag på en ännu jobbigare grej ! Hur ska det gå med min nyttighetsgrej över jul ?? ska jag inte kunna äta ngt julgodis? ingen knäck? inga brända mandlar doppade i choklad? ingen aladin/paradis ask? vad hemskt ! nej, jag tror jag måste få äta lite i alla fall..!!!

Kommentarer
Postat av: TinA

Tjoho, My! Duktig du är som har den vita månaden. :D Jag tycker du och Joakim får komma överens om hur ni ska göra över julen, man kan ha inte ha jul utan knäck och så vidare. Men ni kan ta en mmindre mängd än vad man annars gör. :)) Lycka till!

2008-10-23 @ 20:01:49
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lina

På jul kan ni ju ta varannan dag. Ni är hos en familj på julafton och firar miniafton dagen efter med rester hos den andra familjen. Då får båda fira jul med varann men också med sina egna familjer.



Och på jul får man SJÄLVKLART äta en himla massa. Helst ska du äta allt du kommer åt å vräka i dig för då är du inte sugen på det dom närmsta tiden så har du det jättelätt under hela januari

2008-10-24 @ 09:05:31
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0