30/9

Idag är det den 30/9, vilket i sin tur betyder att jag och Joakim redan har hunnit känt varandra i 3månader och hunnit varit ihop i 1månad. Tiden går snabbt. Något mer som den 30/9 betyder är att det nu bara är exakt en månad kvar till jag fyller SYSTEMBOLAG !

Ibland undrar jag om det verkligen är någon som pallar att läsa alla mina drabbliga texter. En del blir ju as långa så man bara scrollar och scrollar... tar det någonsin slut? undrar om det är någon som pallar läsa det ...

Urk! Idag är det verkligen jätte dassigt väder.. verkligen typiskt höstväder.. Vilken tur att jag var ledig från skolan idag, för jag hade aldrig pallat ta mig någonstans idag.. HAHA!

Idag hade jag värsta planen att jag skulle dammsuga, kolla om det var ledigt i tvättstugan så jag kunde tvätta, diska, göra rent i Ruggisens bur å massa andra nyttogrejer.. Men, har jag gjort något av det idag eller..?? svar, NEJ ! Inte ett skit !

Dåligt My, mycket dåligt ! (jag skyller på vädret)

Fan, idag är jag så lat att jag inte ens pallar att skriva mer här... Jisses ! Dumma väder alltså !

Kommentarer
Postat av: Tessy

Jag pallar läsa dina inlägg och tycker det är bra att dom är långa ;)

2008-09-30 @ 17:34:51

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0