en liten uppdatering

Det har varit ett litet hål i kalendern sen jag skrev sist, men det är inte mitt fel! Jag har bott hos joakim den senaste veckan och han har behövt ha med sig datorn till skolan vilket betyder att jag inte har kunnat sitta vid den.. Jag uppdaterar den inte när han e med..

I helgen är jag ensam här, Joakim har åkt till stockholm för att fira sig själv och en kompis som har fyllt år.. Känns tomt utan honom här, men å andra sidan hör han av sig :)
Igår var jag och tessy hemma hos emma och förfestade, snackade och hade trevligt. Sen vart det tyvärr bara jag och tessy som drog ner till stan för att gå på satin. Väl där så dansade vi och hade oss.. Joakim ringde så jag fick springa in på toan och prata.
Sen när vi drog hem tog vi en korv hos korvgubben som står på järntorget på helgnätter..

Väl hemma så kändes det väldigt öde och tomt, från att ha sovit i hans lilla 90 säng med honom till att sova i min 160 säng helt själv... =/ Jag sms:ade honom och sa godnatt. 10min senare ringde han mig! =)

Vilken underbar pojke han är, ringer på eget bevåg. De är klara tecken på att han tycker om mig och kanske tom....saknar mig :P



Idag så är tanken att jag ska bränna pengar... Shoppa, shoppa, shoppa !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0