Lugnt med studierna

Har vart lite orolig för om jag skulle få nytt studielån eftersom jag hoppade av universitetet i höstas utan att ha några avklarade poäng.. beskedet från CSN kom idag: jag fick låna!
Så jag kan gå kvar och gå klart mina studier, annars hade jag nog inte kunnat klara det ekonomiskt och då hade jag vart tvungen att sluta.
Men nu är den faran över, jag klarar det :)

Jag håller på att fundera på vad jag ska ge till joakim nu när han fyller år på lördag.. har 1 present klar nu i alla fall. det är after shave, hans håller på att ta slut. så jag har köpt en ny av samma sort. men hon i butiken lurade på mig en annan grej också som också är en form av after shave. det var drive just nu. man fick rabatter och massa sånt. fick även med en deo, en liten provflaska av ngt medel och en sån där ögonmask man kan ha när man sover... de 3 sakerna fick jag utan att betala för dem.. mycket bra köp!

Men nu ska jag bara hitta en sak till att köpa.. funderar på att köpa en skål, fylla den med godis plus att jag ska köpa en spagettislev. han har ont om skålar och han äger ingen spagettislev, så dem två är bra saker.. godiset blir bara en liten extra grej för att det ska bli piffigare samt att han gillar godis ..

Verkar som att det kommer bli en kanonbra blandning av folk på lördag..

de jag vet som kommer än så länge är:

Tessy, Peter, Tim, Anna, Malin, Jag, Joakim, Rasmus, Björn, Emil, Jessica Lax (om hon inte jobbar), Tessa och hennes kille.
sen väntar jag på svar ifrån Emma m som är förkyld, Jessica som är förkyld och kanske måste vara med nollorna, Johanna som inte vet om hon kan.
Emy och Annie som ska höra av sig i veckan om de kommer..
Och Joakim skulle höra med Tony, Jakob, Jesper, Martin och Alex om de ville komma.. han kanske skulle höra med Petter å hans tjej också..

Kommentarer
Postat av: Tessy

yey, jag står först, jag kommer!! låter bra att joakim ska fråga så många killar ;) ;)

det med skålen lät som en bra idé förresten! och hey, vem är peter??

2008-09-02 @ 20:11:21

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0