Musik, presenter och middagar

Igår var jag och Joakim nere på stan för att leta efter byxor till honom. Vi gick in på Jack & Jones och där fann vi 2 snygga bar jeans i två olika färger och lite olika mönster så att säga.. Det roliga är att hans alla tidigare byxor sitter väääldigt slappt i bak men med dessa två han köpte nu så kan man äntligen se hans bak ;) vilket jag tycker myyyycket om! HAHA..
Han tyckte jeansen var väldigt bekväma och sköna, men var rätt förvånad över känslan att ha det lite tajtare om baken. men han kommer vänja sig... de sitter inte slimmade, precis lagom.

Sen gick vi in på Najs Prajz (hur man stavar det har just nu försvunnit ur rättstavelsecellen uppe i mitt hjärnkontor).. Där gick han lös på massa skivor. Han köpte 3 (eftersom det var halva priset på allt i butiken), men om han hade haft lite mer pengar hade han nog köpt bra många fler!

Tessy, han köpte en Muse cd !

Jag köpte 1 cd jag med. Nickelbacks senaste (som är rätt gammal nu den med) så nu har jag hela 3 cd med dem.

Sen bar det av mot guldfynd där jag fann ett halsband jag ville ha (kände att jag var tvungen att ha ett nytt eftersom det andra jag alltid har när jag går ut, det med silverblomman nu mera är sönder)..

I onsdags köpte jag klart hans presenter, hoppas att han blir glad för det han får =)


Imorgon är den stora dagen:
Hans 21års dag, dagen för en stor fest hemma hos mig samt vår 1 veckas dag ;P

Längtar riktigt till imorgon, kommer bli riktigt kul.

Börjar lite soft med att han får öppna sina presenter på sängen, sen äter vi frukost osv. Senare när vi har kommit hem till mig så ska jag laga god mat till honom samt att jag ska göra den där goda lyxkladdkakan åt honom :) (det blir den istället för tårta)... så om ni är sötsugna under festen så kan nu ju alltid ta er en liten bit av den (för han och jag lär knappast äta upp så mycket av den eftersom vi ska äta fläskfilégryta med egengjorda klyftpotatis till... MUMS !

Sen blir det fest på kvällen!


JAY , det kommer bli KANONERS !





Ikväll är det tjejmiddag på O'learys. Tessy, Emma M, Johanna och jag =) Trevligt så trevligt!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0