My är hungrig..

Jupp, jag talar sanning... jag är HUNGRIG!

Har inte ätit sen kl var 12, och nu är den 19... =/
Sitter och väntar hemma hos Joakim på att han ska komma hem å vi ska äta.. När jag kom hit strax innan 18 så var han tvungen att sticka iväg, de hade bandmöte.. han var den som fick veta det allra sist ... men men. så han var tvungen å sticka iväg..
själv har jag förberett maten så pass att det bara är att koka riset så fort han hör av sig å säger att han är på väg hem..

Hoppas att han hör av sig nu snart, för min mage börjar banne mig höra av sig med besked..



På lördag smäller det !

Inbjudna:

Skåningarna (men inte helena äckelpotta)
Tina och Paul (men de ska nog bara titta förbi, de är bortlovade till MP)
Jessica Lax som får ta med sig Ylva samt sin kusin om hon vill
Jessica som får ta med Elias
Johanna
Emma M
Tessy
Emil
Björn
Andres
Rasmus
JAG OCH JOAKIM
Tessa och hennes kille
Emy och Annie
Anna och Malin

Är Emma N i örebro i helgen?

Joakim har fått bjuda in dem han vill från sin sida, han ännu inte hunnit kolla vilka han vill bjuda..


Nej, nu får jag slänga mig på sängen en stund. pallar inte skriva mer, jag dör av svält..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

de va tänkt att jag skulle komma till örebro men jag e nog tvungen o jobba =( tyvärr.

Men kommer till örebro i december annars :D



KRAM

2008-09-01 @ 22:09:27
URL: http://rufset.bloggagratis.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0