Måndag

Som sagt, min lilla Ruggisen är död och begravd. När jag kom tillbaka till Örebro igår kväll stod buren där så tom. Lurade mig flera gånger och trodde att hon hade smitit eftersom jag har lämnat luckan öppen, men så kommer jag på att hon är borta igen..
Men det var lika bra för hennes del, så slapp hon att lida..

En ny vecka har startat, kort vecka, bara 4 dagar :) Soft !

Solen har försvunnit, det som var så soligt och fint i morse, men det är iaf inte så kallt ute! Underbart väder, det känns verkligen att det går mot sommar med stora kliv !

Om det blir rikitgt soligt och fint känner jag för att åka och känna på vattnet, men har ju ingen bil =/ Mulle var iväg i fredags med en kompis och doppade hela benen, för hon hade inga badkläder med sig.. hon sa att det var skönt :) Så jag blev så sugen då att testa jag med ! Fast det är klart, det är ju kallare längre ut... men jag minns ett år då jag och en gammal klasskamrat badade första gången det året i MARS ! Det var kallt, men roligt !

Inte långt kvar i skolan nu, på onsdag har jag exakt en månad kvar , sen är det över !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! du låter som en riktig sims-tjej, du ;) Braaaa jobbat Myzan :D



Fast iofs, det är ju lite synd om läxorna (a) Och på torsdag kommer jaaag! :D

2009-04-27 @ 22:55:30
Postat av: TinA

Jag ska fira valborg ;) Ja, synd att du åker iväg =( Hur gick det med simsspelandet?

2009-04-28 @ 11:46:30
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

I'll forgive you <3

2009-04-29 @ 13:11:43
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0