Mulet och trist

Idag fyller min mamma 50 år, Grattis !

Idag är sista lediga dagen för alla. För i morgon är påskhelgen slut...
Så vad ska man då hitta på denna dagen? Alla verkar sova fortfarande... sömntutor ! Förutom Joakim då, som gick upp vid 8.00 i morse och drog hem till sig för att plugga, duktig plugghäst är han :P

Själv har jag varit uppe sedan 9.30

Undrar vad jag ska göra med denna dagen..

Städa? njaaaa, inget kul
Diska? kanske senare...
Umgås med någon? alla verkar sova..
Kolla på en film? ´det har jag redan gjort, såg Patrik 1,5 för 2:a gången.. (totalt alltså)
Blogga? det gör jag ju just nu...


Dagens "tittar" fråga:

Vilken film kommer denna dialog ifrån? (tecknad film)

-Nå, vad ska vi hitte på?
- Vet inte, hitt på nått..
(...)
-Börja inte med det där nu igen!


Kommentarer
Postat av: TinA

Ingen aning vilken film det kommer ifrån :P

2009-04-13 @ 14:36:24
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0