Tjofräs

Åh, vad fint väder det är ! Solen skiiiiiner, himlen är blå! Och vi ska äta frukost ute :D

Igår var grabbarna här (Jakob, Tony, Alex och Pierre) här och vi grillade ute, på Joakims nya grill.. Tyvärr blir det inga bilder på det för kameran ligger hemma i min lägenhet... måste åka dit å hämta den !

Vi grillade iaf marinerad kyckling som blev suuupergod, gjorde egna klyftpotatisar till och hade grönsaksspett :) Vi hade tänkt ha tsatziki till, men vi glömde bort det när vi handlade.. det får bli nästa gång....
Grabbarna grillade endast korv :S

Idag är en underbar dag, idag ska jag ut å köra bil :D
Ska till systemet och handla lite, sen får man se vart färden bär...

Jag har påsklov nu ! :) Ingen skola förrän vecka 16 på onsdagen :P haha ! LÅNGLEDIGT ÄR BÄST !

Kommentarer
Postat av: Malin

I helgen så ligger jag på Annas soffa eftersom det är folk i min lägenhet som tapetserar om. Tur att dem gör det nu, flyttade in i tisdags och på tisdag som kommer nu så kommer mamma o pappa med flera grejer. Du får gärna komma förbi någon gång och se hur det ser ut, det var länge sedan vi sågs. Hoppas att det är bra med dig.



Kram

2009-04-04 @ 16:13:07
URL: http://poprocksandcoke.blogg.se/
Postat av: Malin

2009-04-04 @ 18:23:43
URL: http://po
Postat av: Malin

Åbackehuset ^^ du vet väl vart det ligger? : )

ja det är kul med ny lägenhet , mycket att stå i

2009-04-04 @ 18:24:46
URL: http://poprocksandcoke.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0