vårdag

Som sagt, mammas bil är här och det är uuuuuuuuunderbart ! Jag verkligen älskar den lilla bilen :D Å jag älskar att köra bil!

Igår var jag och Joakim ute en sväng till ikea så jag fick köpa fina utemöbler till min balkong, har ju inte haft några direkta möbler där förut.. men nu var det på tiden ! checka in bilden på bdb så ser ni hur de ser ut..

Idag har jag vart i skolan, haft min 2:a uppföljning för denna vecka, och en till blir det imorgon.. Men det är typiskt "veckan innan lovet" beteende.. Har ju vart så i alla årskurser man har gått i, alla prov osv kommer före lov.

Som sagt, på fredag får jag lov, i en vecka + en dag framåt :) mycket gött !

På tisdag nästa vecka kommer Mullemeck upp hit till mig, stannar här i några dagar.. sen drar hon, jag och joakim oss ner till mariestad och är där under påskhelgen.


Jag gillar verkligen vädret ute just nu! Vår vår vår ! 10 plusgrader ute och solen skiner, himlen är klarblå. Man kan höra någon liten fågel kvittra ibland och massa vårblommor blommar . UUUUUUNDERBART !

Men jag vill inte att veckorna ska gå så fort.. för då betyder det att jag snart inte längre har bilen igen, å då blir jag ledsen i ögat ! Vill verkligen ha en egen bil !
Det ligger högt på min prioriteringslista.. men jag vill inte ha en rishög , det undanbedes...!

Ska om en stund åka upp till universitetet och hämta Joakim :)



Vad händer i helgen tro?
Om vädret håller i sig tänker jag banne mig grilla !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0