En liten uppdatering

Igår kväll var det dags för en helkväll med Johanna! Det blev mat, som bestod av sallad-med-potatis-i, grillad marinerad kycklingfilé. sedan blev det lite nötter och sånt. Och som vanligt när vi skulle boka oss så säger vi "mat och en film", men vi lyckas aldrig komma till filmen ;P Vi sitter bara och snackar hela kvällen igenom istället. Det är sånna stunder som är värda att minnas, när man kan sitta med sin kompis och bara snacka i flera flera timmar utan stopp. När man pratar om allt mellan himmel och jord, ibland jobbiga saker, ibland roliga saker.. Det var verkligen en perfekt snack-kväll igår, regnet öste ner utanför, och vi satt i mitt vardagsrum med tända ljus och bara umgicks med varandra.

Tack för igår kväll Johanna ! Kommer att bli riktigt tråkigt när du flyttar från oss (mig)..! Som tur är blir det ju inte än på några månader.. men tiden går ruskigt snabbt..

Vet ni vad jag har lagt märket till?
Förr kunde man vara heeeeelt säker på att vi alla skulle skicka sms på fredag eftermiddag och fråga vad alla gör.. man kanske inte hade hörts på hela veckan, men man visste att på fredagen kommer sms:en som frågar vad man ska göra och om man ska hitta på något..
Numera på fredagar ligger telefonen för det mesta bara tyst i ett hörn, den drömmer sig tillbaka till det goda livet den hade en gång när den fick gå varm om helgerna..


Imorgon kommer Joakim tillbaka, äntligen! Detta har varit en mycket efterlängtad dag, men ska jag vara ärlig så blev jag helt paff när jag insåg att den nu alldeles snart var här.. trodde aldrig den dagen skulle komma ! :P Men det gör den. Så imorgon kväll när jag går och lägger mig beöver jag inte längre ligga och krama det andra täcket, då kan jag istället ligga och krama Joakim ! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja äntligen, härligt när han hoppar i säng och du efter då, va? ;)



Jag saknar också såna sms :( jag får ta o köpa mig en sommarstuga i örebro så kan vi skicka såna sms till varann på sommarfredagarna iaf ;) haha. nämen jag har funderat på att ta någon natt på scandic, har tydligen 60% rabatt där!

2009-08-22 @ 18:34:52
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0