Flyg iväg, för det gör tiden..

Blir ingen Sommar med Göran idag, för jag och Johanna beslutade oss för att vänta in Tessy som också vill se den. Hon är på Åland nu, så vi får vänta tills hon är tillbaka :)
Emma kommer tillbaka till Örebro imorgon också, najs! :) Måste se till att hinna träffa henne innan jag åker iväg till sthlm på fredag.
Har bokat in en "dejt" med Laxen på tisdag iaf, var ju ett bra tag sedan vi hann umgås! Men nu blir det av. Hon ska komma upp å kika på lägenheten, och hennes brandman kanske också kommer med om han har kommit till Örebro då.

Måste säga att trots att jag inte har gjort så mycket mer än att jobba denna sommaren (precis som förra sommaren :P) så har jag ändå haft en bra sommar! Träffat vänner, pratat extremt mycket i telefon med Joakim samt varit uppe och hälsat på en gång hittills och en gång till blir det ju nu då till helgen som kommer..
Det som är lite synd är att jag bara har badat en endaste liten gång ännu i sommar, vet inte om det kommer hinna bli någon mer gång.. samt att jag bara har hunnit vara i Mariestad en endaste gång denna sommaren, och det var precis i början av juni..

Tiden går så otroligt fort, man hinner inte mer än att blinka så har det redan hunnit gå en vecka nästa gång man tittar upp igen. (Kanske inte riktigt så snabbt, men nästa... :P )

Har kommit in i en läsperiod nu igen också, det är kul :) Mitt intresse för böcker går verkligen i vågor, men när jag väl har kommit in i en våg så läser jag rätt så mycket. Har börjat läsa om en bokserie jag har som heter Animorphs, är på bok 4:a nu och jag har kanske 16-17 böcker med dem.. tror inte ens det är hela serien, men men. Har inte läst alla förut heller. har väl kommit till typ 13 kanske en annan gång.. Hoppas att jag kommer lite längre denna gång :)

Nu ska jag återgå till bok nr 4, som heter "Ropet". Om ca 1h kommer Johanna och vi ska spendera kvällen tillsammans, kolla på en film som jag har hyrt och så :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Låter trevligt :)



SKönt att du trots allt är nöjd med sommaren. Jag har också badat en gång, o jag tycker (visst jag har inte kommit till örebro) träffat polare o så. :) tillochmed haft en lyckad återträff med gamla högstadieklassen :)



Och jo, zandra har blonderat håret.. uuusha :D ser inte alls bra ut, men.. det gör mig vackrare (A) haha ;)

2009-08-01 @ 17:16:01
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

till webdesignen :) har lagt det åt sidan sen det blev sommarlov. så jag tänkte damma av mina dolda talanger lagom till skolan börjar igen.. :)

2009-08-02 @ 22:05:53
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0