Fuck it !

FAN FAN FAN ! Börjar känna av rygg-ont. Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt som är. Måste ta det mer försiktigt på jobbet! Det känns mellan skulderbladen liksom.. så det sitter rätt högt upp.. Hoppas att det är borta imorgon, eller att det åtminstånde går över under veckan !

Jobba imorgon, sedan ska jag tvätta mellan 16-19.
Emma ska komma förbi mig imorgon en sväng också med taxfree-katalogen i högsta hugg! Ska kika om det finns något trevligt i den som jag vill ha hem ;) Tänkte kanske beställa hem något man kan dricka på inflyttningsfesten :)

snart hem för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar också få ont i ryggen av jobbet.. inte bra :/ vi får hoppas att det är nåt som går över..

2009-08-17 @ 21:59:05
Postat av: Tessy

Det var jag som skrev det där! /Tessy

2009-08-17 @ 21:59:29
Postat av: Emma [loveshaped]

Era stackare som jobbar sönder era ryggar :( Inte lätt att ha ett tungt jobb. Hoppas taxfreekatalogen får dig på andra tankar :D

2009-08-18 @ 11:28:59
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0