Glömmer bort tid och rum..

Glömmer totalt bort vad det är för dag nu för tiden.. jag jobbar ju VARJE DAG , så då känner man aldrig av att "nu är det helg" , eller "nu är det snart måndag igen, ny arbetsvecka".. Idag gick jag in på min 6:e dag på raken. 4 kvar, sen blir det stockholm i 5 dagar ! Det är jag banne mig värd!

I fredags när jag jobbade kunde jag logga in med min inloggning på datorn på jobbet, men i lördags morse när jag kom stod det att mitt konto hade upphört ! Eftersom det var helg ville inte datasuporten ta hand om det, de tar bara hand om akuta problem på helgen.. jag tyckte mitt var akut, men det tyckte inte dem. men idag ringde jag och ordnade med det i alla fall. Så nu har jag mitt konto igen.. De hade typ av misstag stängt av mitt konto, för ibland när man bara ska jobba över sommaren kan chefen ordna ett konto som bara ska gälla en viss tid.. men det stod inget sånt på beställningen av mitt konto sa datasnubben.. så han öppnade upp det igen . vilket var tur, eftersom jag inte har gått klart på mitt sommar schema, samt att jag kommer jobba när de behöver mig i höst också och då behöver jag mitt datakonto!

Blir hela tiden en massa omändringar i mina schematurer. Det är så många som är sjuka och sånt, så då måste man byta runt lite för att det ska passa så bra som möjligt och sånt.. Men det kommer sluta med att jag får ett samtal en morgon eller eftermiddag där de ringer och frågar "var är du, är du sjuk eller varför är du inte och jobbar???" ..

Kommentarer
Postat av: TinA

Det går bra med webdesignen, tackar som frågar ;) den håller på till januari 2011, eftersom det är på halvtiv :)



och ja fyfan vad härligt med egen lght! finally kan jag bestämma "själv" hur det ska se ut o vilka regler som gäller :D haha.



angående det där med konto o datorsupport så har många i min kurs problem med servern. vi ska lägga upp egna byggda hemsidor och blogg(!), men inte alltid servern-helvetet inte funkar >_< så jag vet att det är sjukt störande. speciellt när de inte vill hjälpa till. många i min kurs har barn o jobb och har alltså oftast tid på helgerna - då datorsupporten inte finns tillhands. life sucks :)

2009-08-03 @ 17:02:35
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0