KUL !

JESS, FAN VAD KUL !

Nu har jag ordnat ledigt till mig själv på måndag, tisdag och onsdag nästa vecka ! :) UNDERBART ! Men det mest underbara av allt är vad jag och Joakim ska göra tisdag - onsdag ! :D
vill ni veta vaaaaad? ASK ME ! ;P

Ska bli skönt att vara ledig lite.. Det blir en riktigt soft vecka nästa vecka, jag jobbar endast torsdag kväll samt delad tur på lördagen. annars jobbar jag inget mer den veckan, skönt ! Vill inte jobba mer den veckan heller, för på fredagen ska jag till frissan kl 10.00, har längtat så efter att ha råd med det ! Sedan på söndagn är det ju också en viktig dag, nämligen vår 1 ÅRS DAG :) Den vill man ju inte slösa bort på att jobba ;P

Nu känns det inte så jobbigt att vara inne på min 8:e dag i rad, och samtidigt veta att man ska jobba resten av veckan också, när man har trevliga saker att se fram emot nästa vecka ! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ah jag vill veta!

vad ska ni göra på tisda/onsda???:P

vart nyfiken nu!

2009-08-20 @ 22:17:52
URL: http://rufset.bloggagratis.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0