Torsdag kväll

Tillbaka till jobbet igen efter fem dagars ledighet med frid och fröjd.. märks att jag har varit ledig lite längre denna gången, för mina fötter värker, speciellt min onda fot.. den som krånglar ni vet.. men men, det är bara att bita ihop!

Skönt att vara tillbaka till örebro igen i alla fall, skönt att vara hemma hos sig själv igen.. Men det är fortfarande någon som ännu inte kommit hem, men det gör han snart det med :) han slutar jobba nästa söndag, så sen kommer han hem!

Imorgon blir det bio med några av tjejerna, tessy, emmapemma och johanna :) "Sommaren med Göran" är filmen som är på tapeten för morgondagen. Hoppas verkligen den är så rolig som den verkar på filmsnuttarna man ser på reklamen.
Ni ska veta hur nära det var att jag blev tvungen att jobba imorgon kväll också ! Det saknades 2 st på kvällen ! (vi är totalt 3 när vi jobbar kväll).. ingen kunde och ingen ville... jag sa att jag redan hade bokat biljetter till bion och att jag skulle gå med ett gäng kompisar som skulle bli väldigt besvikna om jag inte gick.. till slut hittade chefen 2 st ifrån någon av de andra grupperna som kunde jobba istället , mycket skönt !

Hittade en kalender när vi gick på stan i tisdags jag och Joakim.. Men det var inte lätt att hitta någon som var tillräckligt bra, jag är kräsen serru ! Men till slut fick denna duga, synd bara att den inte var lila ! :( FAN VAD DYRT DET ÄR MED EN LITEN JÄVLA KALENDER ! ! ! ! 89 jävla spänn skulle de ha för den !

Kommentarer
Postat av: TinA

Bra att du höll hårt i dina biobiljetter när de ville ha hjälp på jobbbet. Nöje är bra o ha, för hälsans skull har jag hört ;)



Nu har typ det mesta kommit upp i lägenheten. Det är tavlor som ska hamras upp på väggarna o några jobbiga tallrikar som ska bli diskade plus flyttlådorna ska UUUUUT. Sen äre färdigt ungefär. :)

2009-08-14 @ 23:24:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0