Varför?

Varför betyder pengar så mycket? varför är allting så dyrt? varför är pengar så svårt att få tag i? Och slutligen, varför växer dem inte på träd?

Ikväll var jag på bio med Emma, Johanna och Tessy. Vi såg "Sommaren med Göran", den var riktigt rolig faktiskt ! Detta kommer bli ännu en svensk klassiker :)

Sen ville tjejerna ta ett glas, men jag var tyvärr inte alls pepp på det. Så jag åkte hem istället och nu sitter jag här.. Det känns jälvigt B att ha åkt hem vid 21.10 på en fredagskväll.. Men vad gör man när humöret inte är på topp, huvudvärken gör sig påmind och pengarna absolut inte finns för fem öre?

Jobba imorgon då, jobbar kvällen då. Sedan blir det delad tur på söndag. Jippie , or not ! Men det blir iaf en hel del pengar :)
Lärde mig lite nytt idag på jobbet, lyckades tom lära chefen en ny sak idag :) Det ni, det är det inte alla som gör varje dag!
Jag är riktigt stolt över min arbetsinsatts idag, tror fan inte det finns en bättre timvikare än jag ;P I alla fall fanns det ingen där just idag ! HAHA !


Kommentarer
Postat av: TinA

Bra självförtroende ändå :)



På sims3 växer pengar på träd. Och jag älskar det! :D

2009-08-14 @ 23:53:38
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Johanna

hm, jag drack en cider och sen bara vatten eftersom jag inte kände för att dricka. Jag hade kunnar strunta i den första cidern också. Jag tyckte bara det var mysigt att sitta där och snacka. Så att sitta där kostade mig 52 kr. Hade jag bara druckit vatten hade det kostat NOLL. Och jag hade lika kul och mysigt för det.. Det handlar om att hitta lösningar..

2009-08-15 @ 11:55:02
URL: http://tjolanta.blogspot.com/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0