26e december.

Jag hoppas att ni alla hade en härlig jul, full med mat, julklappar och gemenskap! :)

Jag och Joakim har iaf haft en bra jul i Mariestad. Mycket mat, mycket folk, mycket av allt! Fick mycket bra och användbara julklappar. Ex; grejer till bilen som man använder vid ex punktering som man sprutar in i däcket.., "lysande" västar, spolarvätska mm.. Fick en ihopfällbar "tripp-trapp" stege som jag kan använda i köket när jag ska nå upp i skafferiet!  mm :)

Något som jag tyckte var väldigt kul, var att jag äntligen fick träffa mitt lilla kusinbarn Moa. Hon föddes i April detta året. Hon var så söt och gullig. Lekte mycket med henne :) Hon verkade väldigt nyfiken på Joakim, tittade mycket på honom, nästa hela tiden, skrattade, vinkade och bubblade till honom. Men så fort hon kom närmre honom så vart hon ängslig och började gråta :P haha.!

Imorgon blir det färd upp till Stockholm. Jag hoppas att bilfärden kommer att gå bra.. ! Idag när vi åkte hem från Mariestad så tog det dubbelt så lång tid att ta sig hem än vad det brukar göra.. Men det är ju bra på sitt vis, för då tar man det lugnt och inte stressar på i dessa jobbiga vädersituationer på vägen.. Så vi får väl se hur lång tid det tar imorgon då att köra upp...

Hoppas på att få komma ner något på stan iaf och undersöka om det finns någonting fint och billigt på mellandagsrean som startade idag ! :)

Sen den 29:e åker vi på Ålandskryssning tillsammans med Joakims mamma och hennes man, vi är tillbaka igen den 30:e.
Vad som händer på självaste nyårsafton vet vi ännu inte, men någonting hittar man väl på :)

Hoppas att ni alla får en bra nyår och en god fortsättning ! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

jaså, Åland säger du? vad har dom som inte jag har? ;/ haha skämt åsido. :)



jag fick saker jag "behöver" också, som tex wc anka, du vet sån flaska till toaletten. jag antar att min kusin gav mig/oss det som någon slags förolämpning ellr pik ;) fast sånt är bra, då slipper jag köpa nytt sen när första flaskan tar slut :D haha. men de grejerna du fick till bilen är ju inte deet minsta dåligt!



hoppas du får roligt på kryssningen :D

2009-12-28 @ 15:35:07
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag tänkte bjuda in er alla så fort kursen är avslutad, så firar vi som fan! :D

2010-01-03 @ 20:14:55
Postat av: TinA

hihi jo jag minns era diskussioner mycket väl :D roliugast var nog att ni kunde diskutera om massor av olika saker :D men det är så sant, du är fortfarande den enda jag har hört säga "skjuva", men det ordet är såklart godkänt ;) det fanns väl tillochmed i ordboken? :D

2010-01-04 @ 21:57:33

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0