Bland minusgrader och inslagspapper

Visst är det kallt ute?
Nästan upp mot 10 minusgrader!
Men det som är underbart är att solen är framme :)

Ikväll är det dags att jobba igen. Jobbar 14.00-21.30 i slottsgruppen.
Imorgon jobbar jag 07.00-14.00 i Klostergruppen, favvogruppen ! :) yey! Och om inte det vore nog, så ska jag och Joakim gå på bio imorgon 14.15, då ska vi gå på premiären av AVATAR. Tror att den kan vara rätt snygg att se på bio, mycket effekter och sånt.

På lördag blir det ingen sovmorgon där inte, ska upp och jobba 07.00-14.30 i Slottsgruppen.
Men på söndag, då tänker jag sova länge! Tänker inte jobba då alls :)

Nu har jag precis slagit in alla julklappar, passade på att slå in Joakims nu på förmiddagen idag då han är i skolan.. Känns skönt att ha allt klart nu :) Det känns som att julafton får komma precis när den vill nu, men för att vara exakt så är det 1 vecka kvar nu bara ! :D

Dags att göra lunch, kolla på sjunde himlen och sen fixa iordning för att åka till jobbet !

Ha en skön vinterdag.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0