VC

Jahapp, då har jag precis kommit hem från 2:a kontrollen på vårdcentralen. Som jag misstänkte hade jag inte gått ner lika mycket denna gången som förra, men det var ändå 1,5kg. 0,5kg är normalt att gå ner per vecka, och det har jag ju gjort, eftersom det var 3 veckor sedan jag hade min senaste kontroll :)

Jag har ju varit lite slarvig nu med det där att låta bli godis och sådant nu, eftersom det snart är jul. Och eftersom jag aldrig verkar bli av med den där jobbiga förkylningen, som nu även har satt sig på mina öron! hatar när de gör det ! så, har jag därför vart lite latare med att motionera..
Men det går iaf neråt, dvs, åt rätt håll! :D

Efter jul och nyår ska jag bli duktigare, för då är det slut på frosserierna som pågår kring juletiderna !


Idag ska jag hem till Emmapemma och fixa med hennes hår, det ska bli rödare än en julgranskula :) Så juligt och fint! Blir nog det sista vi hinner ses innan hon åker hem över jul. Men vi ses ju nästa år igen! :)
Kanske hinner jag se Tessy också, för hon prata någonting om att hon skulle till Emma idag.


Imorgon ska jag jobba kväll i min favoritgrupp Kloster, och även på onsdag kväll :)  Ska bli underbart!
Har verkligen varit lite slapp och slö på jobbfronten nu denna månaden.. inte bra. men jag har ju inte heller känt mig helt kry heller, skulle ex jobbat i lördags, men jag fick vackert stanna hemma då kroppen min inte alls orkade ta sig iväg och jobba..
Men jag får ta igen det nästa år igen!

Kommer lönen den 23:e denna månaden? Har hört små rykten om det.. ?


Nu sitter jag och njuter av att Joakim har Spotify premium (dvs, ingen jävla reklam!), men efter denna månaden har vi inte det längre.. Men men.. Lyssnar iaf på ett band som heter "Less than Jake" , var ett bra tag sedan jag lyssnade på dem..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Tack för mailadressen! Jag är på jobbet och därför ingen tillgång till msn härifrån :) Sista dagen för mig idag så det är väldigt lugnt. Men jag ska skicka iväg julkortet rätt! Hann tyvärr inte göra det i pappersform.



Och stoooort grattis till att kontrollen gick bra! Jag har själv rejäla frosserier numera och ingen träning på flera månader. Men men, jag ska också börja om på nytt efter nyåret :) Fräscha tag!



Ser fram emot att bli en julgranskula ikväll! Wee!

2009-12-21 @ 12:27:57
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

härligt att det blir bra resultat efter du vart på vårdcentralen =) hoppas allt är bra med dig o Joakim med allt godis ni kommer få ont i magen utav ;) (ni kan skicka ner det till mig i värsta fall (A))

2009-12-22 @ 00:17:39
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0