Helgens planer

I helgen lär det bli riktigt kul, och riktigt fullpackat både med folk och saker att göra ;P

Nu som bäst är TinA, Paul och Eddie på väg upp med bil. De är väl framme om 1-2h.
Sedan blir det värsta middagen med alla dessa :)

Blir fläskfilégryta och någon form av potatis.

Jag & Joakim, TinA & Paul, Eddie & Lina .

Värsta pargrejen ;P

Ikväll blir det festande ihop för hela slanten och med massa annat folk, sedan utgång på krogen. Redan fullt på festen. Det var knappt jag kunde ta med alla personer som jag skulle ha med mig ..

Lördag blir förhoppningsvis ganska lugn. Kanske lite film eller så, det vore skönt.

Sen på söndag blir det kalas för Johanna med homesexparty också :) Alla tjejerna där äntligen ! ;P Ska bli riktigt trevligt !

Sen börjar en ny arbetsvecka i skolan .. *suck* . Har vart så soft att vara ledig typ hela veckan !




Nej nu ska jag vidare.. Mellanlanade bara hemma hos Joakim så han skulle få raka sig. Nu beger vi oss vidare!


Fair to Midland e bra musik ! ! ! !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0