min tröja

Fan jävla helvetesskit !!  ! ! !

Var på "stället" igår igen.. när jag skulle gå hem hade de slarvat bort min tröja ! ! ! !  ! ! ! !  ! ! ! !  fick gå hem med bara jacka, var askallt...
Jag är så jävla arg. De gjorde ju inte ens något för att försöka hitta den. å de slängde säkert lappen med mitt nr på när jag gick... det var min bästa tröja! nu ska jag snart in till stan och se om jag kan hitta en ny! men den tröjan var oersätterlig ='( kommer sakna den varje morgon då jag ska klä på mig..

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Åh jag hatar när sånt händer! Jag tappade bort min sjal på kåren förr, men den fanns tydligen där då jag gick dit nån dag senare för att kolla. Så det skadar ju inte att se om det finns någon låda med kvarglömda saker på Stället? Om inte annat så hoppas jag att du hittar en ny tröja! Kram!

2009-02-01 @ 13:30:00
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Tessy

Surt :( vilken tröja var det? Den svarta? Jag frågade som sagt efter den när jag gick hem men dom gjorde inte mycket för att hitta den.. lamt.

Du kanske kan gå dit igen nu i veckan? Tack för kvällen i alla fall :) Kram

2009-02-01 @ 17:30:30

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0