Torsdag

Idag på morgonen hade jag halvtidsbedömning i Etik-kursen. Det gick bra, hon sa att jag redan ligger på VG, å det tycker jag är väldigt bra.. Men jag sa att jag sattsar på MVG ändå, och fick massa tips på hur jag ska göra för att nå dit.. Får se om jag pallar med att anstränga mig för det.. Fortsätter jag så som jag gör nu så har jag ju iaf ett VG.

Nu sitter jag i biblioteket på universitetet, ska äta lunch med Joakim sen. Det är ju ärtsoppa och pankakor idag ;P det vill man ju inte missa.. mohaha..
Men än är det inte lunchtid, så jag får fördriva tiden här på datorn medas han sitter och pluggar..

Snart är det helg igen, tycker verkligen om känslan när man vet att man snart är ledig.. på söndag ska vi storstäda min lägenhet. Det behövs verkligen. Det är så fruktansvärt dammigt!

Igår så laddade jag äntligen upp mer bilder på bdb. Har ju varit så fruktansvärt dålig på det. Men nu är det gjort. Funderar på att fota maten vi gör varje dag och ladda upp den.. är det intressant att se ? :P

I helgen blir det mysigt med Joakim. Ska ner på stan sen efter lunch och införskaffa hans present ... :) hihi, jag vet att han är nyfiken på vad han får.

Måste ta och plugga lite idag. Har gruppredovisning på tisdag med Helena (jag och hon är en grupp).. Vi ska redovisa om vårt etiska dilemma.. det måste jag sitta och arbeta med idag. så vi har något att säga då vi ska redovisa ;P

jahapp, nu är kl snart fem över tio, inte lunch än på en timme..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0