Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen, som i detta fall är min Joakim... :P

Idag har jag ingen skola, men ändå sitter jag uppe nu när klockan bara är 08.15, varför? Jo, det ska jag tala om... om ni såg bilden på bdb igår, bilden på min väldigt missmatchande bäddning så har ni svaret.. Jag behöver tvätta sängkläder, handdukar och kläder..
Jag tänker kila ner till tvättstugan kl 9 och se om det finns tid då, mellan 9-12 . Hoppas, hoppas , hoppas! Annars har jag varit uppe i onödan denna morgon!

Idag kommer Lina!

Hon kommer idag på eftermiddagen och ska bo hos mig iaf en vecka frammåt! Ska bli riktigt kul !
Jag och Joakim ska bo i min lägenhet med henne, eftersom Eddie inte hänger med. Hon frågade om vi kunde det, å jag sa självklart :P
sen sa hon "hoppas att Joakim tycker om mig då...." Haha.! Vad gulligt ! varför skulle han inte det :)

Nej, nu är det dags för mig att klä mig lite så att jag kan traska ner med tvätten sen.


Hejdå !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0