stulet ifrån Tessy

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? båda kan väl ha sin charm, men helst långa :D
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? självklart
4. När hade du sex senast? igår
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? bara blivit dumpad..
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? njaaa
10. Haft sex på fyllan? ja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nejdu
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Oja !
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? det är klart, kan ju inte gå runt å slänga massa presenter bara för att man inte längre är ihop :S
14. Somnat gråtande pga kärleken? mååååånga gånger!
15. Varit på en blind date? jupp
16. Varit otrogen? ja
17. Ångrade du dig? inte direkt..
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 2år 4 månader
19. Har du någonsin varit kär? ja
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? det vet jag att de har!

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? vet inte om jag har någon bästa, men många bra..
2. Är du ofta med dina vänner? det går i våger..
3. Vad brukar ni hitta på? festa för det mesta, äta mat, snacka en massa osv..
4. Bästa minnet med nån vän? finns många bra :)
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? tjejerna
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? jo, oftast iaf
7. Har du hatat din bästa vän? inte hatat, men kanske i vissa lägen tyckt mindre om..
8. Litar du på din bästa vän? jag hoppas att jag kan det.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja
’12. Vart bor din bästa vän? här i stan
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? klart vi gör.. men vilka gör inte det.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? det har nog hänt
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? det kan jag svära på att det också har hänt
16. Ljuger du för dina vänner ofta? skulle jag inte vilja påstå
17. Vilken kompis var du senast med? Emma & Tessy på festen i fredags
18. Har du många kompisar i din klass? mja..
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? nea&helena..
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? har ingen större kontakt med någon av dem idag.

SENASTE SOM

1. Du fick en puss av? Joakim
2. Sov med dig i samma säng? samma som ovan
3. Du delade ett riktigt skratt med? se svar 2 frågor upp
4. Du gick på bio med? emma & tessy
5. Du höll i handen? Jaokim
6. Du gick på stan med? Joakim
7. Delade en pizza med dig? Samma som ovan :P
8. Du ringde? Mamma
9. Skickade ett sms till dig? Helena
10. Du kramade? Joakim
11. Gjorde dig lite besviken? hemligstämplat
12. Gjorde dig mycket besviken? också hemligstämplat
13. Du skrev med på msn? Jessica
14. Du snackade skit om? nyfikna va??
15. Du åkte bil med? Emil
16. Gav dig en komplimang? Igår
17. Du kollade på film med? Joakim
18. Du åt med på resturang? Mollie
19. Betalade något åt dig? Jag betalade åt Mollie
20. Grät inför dig? Jag själv..

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? nej
2. Om inte vem bor du mest hos? bor i min egen lägenhet och hos Joakim
3. Har du eget rum? har 54 kvm för mig själv ;P
4. Egen dator? Jupp
5. Egen tv? Jupp
6. DVD-spelare? Jupp
7. Boxer? nopp
8. Internet? Jupp
9. Vilka färger går i ditt rum? olika i varje rum
10. Har du stror golvyta? 54kvm
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? haha, ja. 3 har vi lyckats med än så länge
12. Är köket stort? lagom
13. Ismaskin? nopp
14. Micro? jupp
15. Glass i frysen just nu? tror jag inte..
16. Fler än ett badrum? nopp
17. Badkar eller dusch? badkar
18. Tvättstuga? mm
19. Balkong? jupp
20. Bra grannar? ser dem väldigt sällan, därför säger jag ja!

DIVERSE
1. Favoritfärg? Lila
2. Mobiltelefon? Samsung
3. Skola och program? Alängsskolan, Omvårdnadsutbildning
4. Oskuld? haha, nej
5. Senaste filmen du såg? gamen
6. Senaste låten du lyssnade på? The end
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? 2007-02-20 , 01.08   Jessica: Jag saknar dig My :)
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? ringt: ca 42h, inkommande ca 70h
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? kommer inte ihåg, men nu är det 84
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? mååååånga
11. Vad åt du till middag igår? Gratinerade tortilini.
12. Har du duschat idag? nej, men jag ska senare
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? hej då, puss puss
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? hej då, puss puss
15. Har du skolkat någongång? ja
16. Är du en svartsjuk person? om jag har skäl att vara det.
17. Går vänner före en partner? det beror på vad det gäller
18. Kommer du bra överens med din familj? jo, det gör jag väl
19. Vad ska du äta till middag ikväll? har inte helt bestämt det ännu
20. Har du några syskon? ja, två
 

Kommentarer
Postat av: TinA

Det är kul med såna här listor ibland :D

2009-02-19 @ 12:42:13

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0