Lördag

Igår var det tjejkväll, på riktigt. heeeela kvällen!

Det var jag, Tessy och Johanna som var hemma hos Emma. Vi spelade "sanning och konsekvens" snälla versionen. Sedan pratade vi vrålmycket och drack en hel del..
Det var mycket trevligt. Sedan drog vi in till stan för att gå på "stället", föredetta "back stage". Det var kul att gå ut för en gångs skull.. var väldigt längesedan det blev av. Ok, var ute på nyår i stockholm, men jag räknar inte det. Jag menar här, i örebro, med mina vänner.

Jag drack en hel del igår, om jag inte minns fel så vart det iaf 10 cider under kvällen, som blev uppdruckna rätt snabbt.

Idag mår jag ändå hyffsat bra. Hade huvudvärk, men den gick bort med ett fint litet vitt piller. Sen är jag väl seg i allmänhet och kan känna mig lite illamående ibland, men inte så farligt. Trodde det skulle vara mycket värre idag..

Ikväll blir det middag på O'learys. Jag, Joakim, Laxen och Ylva har bokat bord till kl 20.00. men fick höra idag att Tessy och Johanna e sugna att tagga på. Trevligt, trevligt. så vi får väl se hur det blir med bordsplacering osv :P

Var så fruuuuuuuuuuuuktansvärt sugen på en "grill corner" pizza igår. Men jag var duktig och stod emot, det blev en grillad korv från korvgubben istället.


nej, nu måste ja vila lite, det är lite yrt här.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0