om fredagen

Igår var det fredag, vilket betydde att det vart att jag och Joakim begav oss till Tony på kvällen och festade till det lite. Jag vart inte full, men Joakim å andra sidan blev ganska så full! En hel flaska vitt vin, 2 1/2 liten flaska absolutvodka samt wiskey. Vår kväll slutade vid 12 då vi kände att det var dags att gå hem.
Kvällen var trevlig iaf, fick träffa grabbarna och tessy och emma :)

Igår på dagen var vi nere på stan och handlade mat inför hela helgen, och grejer på systemet. Och eftersom jag inte var helt frisk igår, så var jag väldigt vek. Detta känner jag av då¨jag idag har träningsverk i armarna och stel i nacken.. Men det var tunga matpåsar !

Idag får man se vad som händer, kan iof vara skönt att bara softa. men jag är en aning sugen på att ha singstar kväll :)

vi får se senare idag vad som sker

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0