Söndag

Pissigt väder denna pissiga veckodag. Jag gillar verkligen inte söndager. Tack och lov så ligger jag i alla fall inte längre och lipar hela söndagarna som jag gjorde förut, men jag gillar dem fortfarande inte..

Igår var Emma och Johanna här och åt middag tillsammans med mig och Joakim. Det var trevligt! Sedan var det egentligen menat att vi skulle haft en spelkväll, men ingen annan pallade komma hit, så det slutade med att vi satt å snackade fram till halv ett på natten. Joakim gick in och la sig lite tidigare, men han somnade aldrig, för han hörde våra röster så högt ;P

Mycket trevligt var det i alla fall! Jätte kul att äntligen få börja umgås mer med Johanna, det var ju så längesedan. Men nu har vi setts två gånger på en vecka. Jag hoppas att det kommer fortsätta så här, att vi tjejer kan träffas någon gång i vecka/helgen i alla fall och prata å ha trevligt.

Jag är verkligen såld på en av Fictional Me's nya låtar. "the end". Så bra! Nu borde lyssna:

 http://www.fictionalme.se/index.php?page=audio


sen är det bara att klicka på "the end" för att lyssna.

Idag såg jag på en gammal filmgoding, "tjejen som föll överbord" eller "overboard" som den heter på engelska, en film med Goldie Hawn. Gammal och bra, tycker i alla fall jag!

Imorgon börjar skolan igen. Det är bara kursinformation imorgon om de nya 3 kurserna som startar nu. Jag ska läsa , "arbetsmiljö", "etik", "hemvård".  kl 09.00 börjar den första info:n, nästa är 11.00, nästa 14.15...

väntar på att kl ska bli sex, eller sju.. då ska Joakim vara hemma hos mig, och vi ska äta middag.. Han är och repar nu..
det blir nog god mat idag, hoppas jag.... jag ska göra creps eller vad det heter.. med köttfärs i, och så ska vi äta vanliga pannkakor också.. Joakims önskemål, han gillar verkligen pannkakor :P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0