tisdag

Är jag slarvig med mina vänner?
Tyvärr är det ju ofta så att när man funnit en ny kärlek så blir man så uppslukad i den personen att man glömmer bort allt annat runt omkring ett tag. har jag blivit sån?
Det känns som att jag är rätt duktig ändå på att vara med er. hoppas jag iaf att ni känner..

Jag sitter och funderar på vad man ska hitta på på Alla Hjärtans Dag.. Ja, jag vet mycket väl att man inte bara ska fira sin älskade på denna dagen.. utan vid andra tillfällen också. Men jag tycker ändå att det är mysigt med Alla Hjärtans Dag, och vill därför mysa till det då med.. Men vad ska man göra? Tips någon?
Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?

Imorgon har jag en ledig dag, mycket skönt. Gillar att ha ledigt på onsdagar, mitt i veckan. då har man gått halva veckan och har halva veckan kvar.. mohaha, snart helg igen ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej my!

som svar på din första fråga; ja, du har faktiskt varit lite dålig på att vara med oss tycker jag :/



på din andra fråga: jag har inget förslag till alla hjärtans dag och själv ska jag inte göra något utöver det vanliga..



kram

2009-01-27 @ 21:52:33
Postat av: Tessy

och det där var från mig! vaarför visas inte namnet?! /TESSY

2009-01-27 @ 21:54:09
Postat av: TinA

har ingen aning, oftast blir det ju middag med levande ljus och lite hjärtegull och kanske byta nån alla hjärtans dag-present för att visa sin kärlek på nå sätt. men man blir ju ändå "aldrig" riktigt överraskad eftersom det händer ungefär samma saker varje år. hm bio kanske, eller nåt. jag vet inte. :( jag själv tänker nog inte göra något speciellt faktiskt... hoppas du hittar på nå kul. kram

2009-01-28 @ 14:32:17
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0