Full rulle!

Bara en dag kvar, sen kommer jag STHLM ! ! ! :D

Var ledig igår, det var skönt.. Idag när jag har varit på jobbet så ville de att jag skulle jobba ikväll också, det var en som hade blivit sjuk.. Så idag blir det delad tur igen ;P Men denna gången är jag ledig lite fler timmar så att jag hinner hem och packa emellan.. inte så kul att göra det vid 22.15 när man kommer hem ikväll, eftersom man ska upp å jobba kl 7 imorgon igen !

Full rulle serru !

När jag kommer tillbaka från sthlm och börjar jobba igen (på onsdag jobbar jag ingen), då kommer jag att jobba 10 dagar i sträck.. som sagt, full rulle som in i tusan !


Joakim, snart, alldeles snart ses vi igen min älskade !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0