Grå dag..

Idag är det ännu en grå dag, har varit en liten solglimt idag, men annars inte mycket mer ljus än så.. Vi som hade sådant kanonväder förra veckan, men nu är det bara borta.. undrar om det beror på att de flesta människor, även jag, gnällde på att det var föööör varmt.. Men visst är det så, människan är aldrig nöjd, vi gnäller på vintern över att det är för kallt, å när sommaren väl kommer, ja då är det för varmt ! Konstigt det där egentligen..

Imorgon far Joakim iväg från mig, iväg från örebro, uppåt mot sthlm där han ska tillbringa sex veckor med att dela ut tidningar 6 dagar i veckan.. (snarare nätter, han börjar vid halv tre)...

Kommer bli så himla tomt här, kommer bli så tyst och ödsligt. Ingen att prata med, ingen att äta med eller laga mat med, ingen som håller om mig när jag behöver en kram, ingen jag kan ligga och hålla om när jag ska sova, ingen som finns där och visar hur mycket den älskar mig varje dag, ingen jag kan visa hur mycket jag älskar den varje dag..

Imorgon när han åker kommer jag önska av hela mitt hjärta att veckorna ska gå fort så att jag får se honom snart igen !
Jag har planerat att åka upp dit 2ggr under dessa 6 veckor. Första gången är kring den 24:e. Hoppas att tiden bara flyger förbi fort så jag snart får flyga iväg i en eldande fart upp upp och iväg, iväg till mitt hjärta, till han som har det i säkert förvar, han som får mig att gråta bara av att se honom, gråta av lycka, lycka över att han är min, lycka över att jag får vara med någon som gör mig lycklig..

Kommentarer
Postat av: TinA

varför ses ni "bara" två gånger?



här är det kallt, men varit väldigt soligt iaf :)

2009-07-08 @ 22:19:09
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0