Helgen- Mariestad

Det blev bad i torsdags kväll, jäklar vad skönt det var att äntligen få doppa sig ! Men tyvärr vart det bara ett bad den helgen.. för på fredagen var vi hos mormor fram till på eftermiddagen. sedan på eftermiddagen bakade vi rabarberpaj! :) Den blev mycket smaskig, även om den var liiiite för "grillad" på toppen, men det gick bra ändå.. Sedan på fredagen blev det sämmre väder, det vädret höll sig i resten av helgen.. Lördagen blev besök hos farmor och farfar, på kvällen blev det middagsbjudning hemma hos mamma. Min syster och hennes kille kom. Söndagen bestod av besök uppe hos pappa och packning inför avfärden till Örebro.

När svängde in med bussen på örebro-resecentrum såg vi tolvan åka in mot järntorget, så det blev till att springa ! ! ! Vi hann med den, å precis då började det regna, å regna tror jag att det har gjort hela natten och en bra bit in här på morgonen nu.. men nu är det uppehåll..

Jag har gått och blivit förkyld nu också, så himla jobbigt ! Hatar att jobba när man inte är riktigt kry!
Å en ytterligare olycka på det var att det var en som hade ringt sig sjuk nu på morgonen på jobbet, så vi blev 1 man kort... vilket betyder mer jobb för oss andra, men det gick faktiskt väldigt bra ändå, men visst, det är inte kul när det händer för ibland blir det helstressigt !

Torsdag är min enda lediga dag denna vecka, om jag inte går och blir mer sjuk... På torsdag är det också dagen då Joakim åker upp till sthlm för att börja sommarjobba (han börjar på fredag natt).. Helt ensam blir jag i 6 veckor, men jag har planerat att åka upp 2ggr och besöka honom, hoppas bara ekonomin tillåter det!


blääää, min hjärna känns som en tjock jävla degklump ! !

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Hejhej! Nu är jag hemma i Gävle :D Jag såg ditt sms men min mobil har blivit knäpp så jag svarar här istället. :) Resan hem gick bra och nu är jag med kristian igen :D Kraaaam

2009-07-06 @ 13:53:27
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Jag är tillbaka på söndag eller måndag tror jag. :)

2009-07-08 @ 17:43:22
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0