Jobbet.

De ringde till mig idag, och la på.. Skumt ! Sen ringde de igen :P Då la de inte på. Jag Slipper jobba den helgen, det var chefen som hade gjort fel. Hon hade tänkt från början att jag skulle jobba då, men hon hade inte fört in det på mitt schema, men jag behöver inte jobba då, de sätter in någon annan! Grejt !

Sen hade jag skrivit upp mig i "den blå boken" att jag kunde tänka mig att jobba delad dag på fredag. Det var det hon ringde och undrade om, om jag kunde tänka mig det. Så nu på fredag jobbar jag 7-14, sedan jobbar jag 17-21.30 samma kväll !
Kommer nog gå bra, det blir ju lite extra pengar å det är ju ALDRIG fel med det :)

Skönt att allt löste sig i alla fall :)

Var med Johanna igår kväll efter jobbet. Vi gjorde sen middag, pastasallad som vi båda fick matlåda av :) VI satt och snackade en hel del också, mycket trevligt !
Idag hoppas jag på att kunna få vara med Emma, hoppas att hon har tid att undvara en liten stund åt mig, trots att hennes "Rambo" är sjuk.


Annars är det en väldigt slapp ledig dag :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0