Saknar Joakim

Saknar honom väldigt mycket idag!
Hade Emma och Tessy här på fika förut idag, men när de gick hem blev det så tyst och tomt igen. Det är när det är så tyst och tomt jag börjar sakna honom sååå. Varje tanke i mitt huvud skriker att jag borde åka upp till honom redan nu i helgen, jag vill verkligen göra det, men jag vet att jag inte har pengar till det. Samt att jag jobbar fredag kväll och börjar tidigt på måndag, så det vore väldigt irrationellt att göra det.

Fast jag vill så gärna...

Joakim min älskade, jag saknar dig så mycket, och mer blir det för varje dag som går. Du är ljuset i mitt liv, du är den som alltid får mig att le, du är den som jag alltid vill vara med även de gånger jag egentligen bara vill vara för mig själv. Det finns ingen som är som du, och om det fanns skulle världen vara en mycket bättre plats. Jag mår väldigt bra när jag är med dig, känner mig trygg när jag är med dig, vet att du alltid finns där när jag behöver dig. De dagar som mitt humör är grått så vet jag att jag alltid kan finna tröst hos dig, i din famn.
Din mjuka famn, dit vill jag nu.

Vill bara att du håller om mig en stund, ger mig en kyss och bara låter mig få finnas där med dig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det suger att sakna någon så mycket, men det är ovanligt att känna så för en annan människa så ta vara på det! :D tänk när ni vart tillsammans i 50 år och är sååå irriterande på varann ;)



ja det går bra nu. Jag är väldigt nöjd med lägenheten fast att det är en tvåa. Tycker vi lyckats bra med den för att ha såpass lite pengar. Jag träffar mnycket kompisar och har nu fått ett jobb och även att det är väldigt ovisst med det och har verkligen inte kommit igång med det så känns det som att det mesta börjar lösa sig nu och det är skönt. Sen är det bara vikten kvar, men det lägger jag på vila tills det andra är helt färdigt ;)

2009-07-14 @ 21:36:41
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

Mhm, jag fick en väldans lust att dra ut o ha kul :D hey, jag kom nyss på att du, jag o Renée skulle dra ut till sthlm eller nåt o släppa loss som fan. :D



Jag får katterna om tre-fyra veckor om allt går som det ska. :) Vilket jag tror. ;D



Jag vet hur det är att sakna nån. Helt plötsligt vill man ha dom dära kramarna, pussarna, närheten som man "annars" tar för givet ibland. Men nu är du en dag närmare tills ni ses! :)

2009-07-15 @ 21:55:30
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0