Sen kväll

Jag får tänka på det Tina sa , de stunder jag saknar honom som mest. "Nu är det en dag närmre till ni ses". Så ska jag försöka tänka då det är som värst, då behoven efter kramar, kärlek och pussar är som störst!

Tänk vad bra det ändå är att få vara ifrån varandra lite! Då inser man hur mycket man tycker om den personen/eller tvärt om för vissa.. Man får sakna varandra lite, man får längta efter varandra lite. Man får känna på hur det är att vara ifrån den man älskar, man får känna på hur det är att vara utan allt det där som man annars tar så förgivet. Alla kramar, alla pussar, att alltid ha någon där att prata med osv.

Har vart ute med ALLA tjejerna ikväll! Jessica, Johanna, Tessy och Emma :)
Trevlig kväll! Men jag kände mig lite långt borta på slutet, men det verkade inte som att det gjorde något iaf.

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh vad kul att alla ni brudar lyckades ses en kväll :D Hoppas ni hade jättekul. Det brukar ju få en o tänka på annat, även om dina tankar till slut ledde bort till Sthlm till Joakim. :)

2009-07-16 @ 13:21:05
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0