Ska snart hem..

WOW ! nu säger jag det igen, är ni med? för nuuuuu kommer det ! JAG HAR JOBBAT IKVÄLL ! Haha! ovanligt, eller hur?

Men nu ska jag snart få gå hem.

Har ont i min fot, den som jag skadade för ett tag sedan.. blir så när jag går mycket,går fort och/eller har fel skor på mig.. och ikväll har jag gjort allt det där. Har varit och hjälpt till i 3 grupper ikväll! Så det var ett jäkla springandes på mig idag..

Nu ska man hem, äta, ringa Joakim och sen bums i säng. Ska med bussen som går 06.10 imorgon.. på helgerna går bussarna så himla dåligt!

Imorgon är det tänkt att jag och Johanna ska gå på bio tror jag.. Tror att det blir midsommar med Göran, eller vad den heter.. :) Hoppas att det blir den i alla fall!

Hör en massa skrik, vårt kontor är ju precis ovanför grillcorner, och på järntorget har de tivoli nu. Så det är massa folk som åker massa karuseller och skriker ! Har hört det där i flera dagar nu! GAH! börjar bli fett less på skrikandet! ! !

trött trött trött..


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0