Skönt att få varva ner lite..

Idag har jag jobbat, som vanligt säger ni ! Har avslutat dag 2 i min 10-dagar-i-sträck-utan-något-ledigt-emellan-period :P
Men jag tror nog att det ska gå bra, kanske blir lite trött i slutet på nästa vecka, men vad fan, då vet man att man har arbetat och gjort något bra i alla fall!

Ikväll blir det middag med Johanna, sen middag eftersom hon inte slutar förrän nio typ. Det ska bli trevligt i alla fall! Vi stöter på varandra då och då på bussen hem när jag också jobbar kväll :) Då får man sig en trevlig liten pratstund, men imorgon när jag jobbar kväll får jag inget sällskap för då jobbar hon ju dag.
Men vi har planerat att vi ska hitta på något på lördag kväll istället, kanske gå på bio eller något sånt. Jag jobbar ju som sagt hela helgen också så det kan ju tyvärr inte bli något sent nattugglande å en massa alkohol ;P Men det är alltid trevligt att ses en stund, få snacka lite, se en film eller göra något annat kul.

Nu sitter jag och bara slappar, sitter i min röda sköna fotölj med datorn i knät, var för lat för att sitta vid min datahörna . Förresten är detta mycket skönare också!

Kom på att jag glömde köpa fetaost till maten, ska göra pastasallad till oss två ikväll, å vad är en pastasallad utan fetaost? :O Tråkig! :P

Den här omgången känns det mycket lättare att vara ifrån Joakim, för nu har jag ju nyss fått vara där och umgås med honom i några dagar. Sedan jobbar jag varje dag fram tills jag åker nästa gång igen, vilket blir fredagen den 7aug.
Då blir jag där uppe länge, jag slutar kl 13 på fredagen så jag åker upp redan samma eftermiddag, sedan är jag ledig 5 dagar :)

Tänk, det är snart augusti, sommaren börjar lida mot sitt slut.. Den har gått fort, men det gör den väl förstås alltid alla år.

När jag kommer tillbaka från sthlm har jag bara 4 dagar kvar på jobbet, sen vet jag inte riktigt vad som sker... Känns en aning läskigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: TinA

Jo, filmen var faktiskt bra, det var den. Men självklart blev jag också besviken när en del grejer inte var med. Speciellt ang en sak i slutet på boken, var inte med i filmen. Men jag kom på sen att det kanske kommer med i början av nästa film istället :)

Jag ville inte heller att han skulle dö, grinade när jag läste om det i boken. Och jag är seriös nu. :P



Men i överlag så var filmen faktiskt bra. Kan tänka mig att den funkar lika bra för er som inte läst böckerna om Harry Potter, som Sagan om ringen är för mig då jag inte läst dom böckerna. :)



Mysigt att du o Johanna hittar på saker :) Jag saknar att kunna göra det också.. Nästa gång jag kommer upp, får vi ta en tripp ut på stan o göra nåt tycker jag =) :P

2009-07-31 @ 09:35:14
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0